Monday, June 20, 2011

Pantai Tanjung Batu Bintulu

Pantai Tanjung Batu, Bintulu Sarawak

Dah lama agaknya tak cuba ambik gambar landscape ni, Sebenarnya ini hanya satu percubaan gua untuk mencuba hasil High Dynamic Range (HDR) ni. Impaknya memang menarik tapi memerlukan banyak percubaan dan gambar ni sebenarnya tidaklah 100% bagus untuk HDR sebenar dan ianya masih dalam percubaan. Sengaja nak post asalkan blog ada entri terkini. Bagi gambar-gambar travel atau gambar perkahwinan buat masa ni gua kene stop dulu sebab gua sibuk dengan tugasan pelajaran dan beberapa event gua terpaksa tolak demi menjaga pelajaran gua yang tak seberapa untuk menamatkan ijazah sambilan gua hehehe... ape-ape pun gua akan tetap update blog gua bila ada event terbaru okeh...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...