Friday, December 31, 2010

Dah Tahun 2011

Agak lame gua tak update blog sendiri ... ini adalah disebabkan hal-hal sibuk tak tentu hala..
Sedar tak sedar dah masuk Tahun 2011... apa yang gua sibuk pun gua memang tak tahu ape kejadah...

Bak kata orang-orang tua yang lama jangan dikenang kembali.. ok gua tak mau kenang...
Bila masuk tahun baru ni dan menjadi kelaziman manusia semua nak berazam.... dan gua memang tak terlepas nak berazam.... gua harap azam gua tak luput pada 2hb tahun baru....

Berikut beberapa keping azam baru gua:

Harap Balik Kuantan Selalu,
Semester Baru dengan keputusan Baru,
Lensa camera baru,
Motor Kapcai Baiki jadi Baru,
Makwe Baru,
Kasut Baru,
Perbaharui Rekod cuti sakit pada tahun baru,
Akhir sekali gua nak melepak kat Balok baru jumpa kawan gua Azam alwi.....

5 comments:

  1. aku sambung plak kelly..peeeewwwwiitttt!!!!

    ReplyDelete
  2. kah kah kah.. ye le taun lelame pun takde makwe.. taun baru makwe baru le..

    ReplyDelete
  3. xde azam nak hapdate belog selalu ke??

    ReplyDelete
  4. kekeke.. ade harap2 kuatkan semangat update blog ni.. doa2 kan ye

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...