Sunday, September 25, 2011

Layang Layang ( BIKF 2011 )

BORNEO INTERNATIONAL KITE FESTIVAL 2011

kite

Satu acara antarabangsa yang berlangsung di Bintulu Sarawak. Pada Tahun ni pesta yang melibatkan permainan layang-layang ini berlangsung hampir 4 hari. Bagi event ini gua sebenarnya kebetulan sahaja singgah lalu dikawasan ini selepas pulang dari kenduri kawen dan secara tak sengaja juga gua shoot sikit sikit mana yg rasa nak ambik dan gambar pun tidaklah banyak nak dikongsi kerana masa gua datang acara dah nak tamat. Tahun ni nampak seperti sama sahaja seperti tahun sebelumnya kerana gua tengok takdak banyak perubahan dari segi layang-layang gergasi cuma ada satu dua sahaja yang baru. Paling power acara ni kalau nak ambik gambar awek akakkaka... itu gua gurau saje ok semoga terhibur dengan gambar tak seberapa ini.

International Flags
Fish and whatever Kite
Kite formation
Helper
Kids and kite
Horse Kite
Preparation before begin
Player
Player and Dancer

Audience
Kite Formation

1 comment:

  1. masa kecik2 dulu paling cangging pun layang2 bentuk ikan yang anak cikgu ngaji buatkan..tu pun kira dh paling best lah dlm kg tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...