Friday, October 1, 2010

Aidilfitri Di Bintulu

group22

Gambar kawan-kawan gua yang memeriahkan majlis rumah terbuka anak-anak bujang di Bintulu. Ade jugak yang dah kawen.. tapi majoriti masih bujang.. Rumah terbuka Aidilfitiri tahun 2010 kali ni diadakan pada 30.9.2010 syawal ke 20 dengan hasil gadingan gotong royong oleh kami semua dengan mantap untuk menjayakan rumah terbuka anak-anak bujang yang diketuai oleh Affendi iaitu tuan punya rumah ... gua sebenarnya jiran jek.. tapi bekas serumah dengan mereka.... seperti biasa gua tukang ambik gambar memang gua takde dalam gambar.. sebab gua mase tuh memang smart sangat pakai baju melayu macam pahlawan melayu melaka.... jadi gua segan nak bergambar sekali walaupun khidmat tripod ada sebenarnya.. hahaha... walau apepun kedatangan tetamu disambut meriah dengan bunyian mercun yang dan lagu2 dendangan hari raya menggunakan set home theater zulkarnain... dan ribuan terima kasih diucapkan kepada semua yang terlibat dan yang ada dalam gambar... taun depan harap-harap semua dapat bertugas di semenanjung plak... hahahaha.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...