Friday, January 28, 2011

Majlis Persandingan Adie & Firza

Adie & Firza

Adie & Firza

Adie & Firza

Adie & Firza

AdiE & Firza


Agaknya belum terlambat untuk gua updatekan entri majlis persandingan yang diadakan pada 15 Januari 2011. Majlis persandingan diantara Adi Fellani bersama dengan Arfirza Sayidatul yang bertempat di Dewan Suarah Bintulu. Sewaktu majlis persandingan ini berlangsung gua secara solo dan pertama kalinya gua bekerje seorang diri bagi mengabdikan saat persandingan mereka ini... agak gusar jugak gua pada awalnya tapi apakan daya kerja harus diselesaikan atas sebab partner gua pun terpaksa menghadiri satu majlis lain dihari yang sama. Ini merupakan permulaan untuk tahun baru 2011 dan sekian.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...