Monday, May 30, 2011

Outdoor Ishak & Azzalia


Ishak & Azzalia

Ishak & Azzalia

Ishak & Azzalia

Ishak & Azzalia

Ishak & Azzalia

Perkahwinan antara Ishak & Azzalia yang berlangsung di Bintulu Sarawak ini diadakan pada 29/05/2011. Bagi majlis perkahwinan mereka ini gua hanya menjadi jurugambar untuk outdoor mereka sahaja. Seperti yang sedia maklum bahawa gua sebenarnya bukanlah seorang jurugambar perkahwinan yang tetap dan majlis pada kali ini gua hanya menerima tugas sebagai OP semasa outdoor sahaja. Rakan jurugambar gua iaitu Saifuz yang bertindak sebagai OP bagi majlis mereka berdua beralamat di perkampungan JEPAK Bintulu. Atas urusan kerja dan hal-hal yang lebih penting akhirnya gua hanya sempat menyertai sesi outdoor ini sahaja dan membantu rakan jurugambar gua yang dari pagi bekerja seorang diri. Semoga pihak pengantin gembira dihari pernikahan mereka ini dan semoga anda semua terhibur dengan gambar yang disediakan.

Ishak & Azzalia
Ishak & Azzalia
Ishak & Azzalia
Ishak & Azzalia

Sebarang Pertanyaan Sila Hubungi:

Email : the_ninethy@yahoo.com
F.Book : facebook.com/yiennoor
Twitter : twitter.com/yiennoor

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...