Monday, August 15, 2011

Engagement Nirwan & Azie

Satu majlis pertunangan antara Wan Nirwan dan Siti Haziyah yang berlangsung di Melaka pada 17/7/2011. Sebenarnya tarikh pertunangan ini telah lama dilangsungkan dan atas sebab mengalami masalah kerosakan Laptop gua agak lambat utk upload entri kali ini, maklumkan gua ni bukan jurugambar sepenuh masa seperti orang lain gua ini hanya sambilan sambilan sahaja memenuhi waktu terluang namun waktu memang banyak terluang tapi poket tak berapa luang nak beli laptop baru kakaka.. gua amat beterima kasih kepada kedua-dua bakal pengantin yang akan berkahwin tak lama lagi ni kerana sabar menunggu entri ini diupdate kerana masalah teknikal yang gua hadapi ini....

Engagement

Kedatangan gua ke Melaka ni sebenarnya bersama dengan kawan jurugambar gua iaitu en Nuareth yang sebenarnya menjadi rakan pembantu dalam majlis kali ini. Ketika majlis ini gua hanya menjadi jurugambar bagi pihak lelaki manakala dipihak wanita juga mempunyai jurugambar sendiri dan sebab itu gambar solekan takda dalam senarai gambar entri kali ini. Harap2 anda semua enjoy dengan gambar yang disediakan oleh gua dan rakan gua ni.

Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement
Engagement



1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...