Monday, September 20, 2010

Outdoor for Ahmad Farizan & Tg Azzizat

happy

masjid terapung Terengganu

farizan & azzizat

belon udara


ring

cover album


Alhamdulillah selesai satu sesi outdoor untuk kedua-dua pengantin Farizan & Azzizat, Sudah sekian lama agaknya aku menyepi dengan gambar-gambar wedding akhirnya aku kembali ke landasan yang aku betul-betul berminat. Sesi pengambaran kali ini di Marang Terengganu dan aku dibantu oleh dua orang rakan baik aku iaitu Faizuddin dan Faisal dan sekian kalinya aku memang nak ajak mereka berdua untuk buat pengambaran ini. Perjalan dari Kuantan ke Marang mengambil masa selama 3 jam... tapi kamiorang sampai Marang kat 4 jam sebab tersesat hahaha.... nak buat camana lama tak melawat negeri Terengganu. Walau bagaimana pun entri untuk kali ini sungguh bermakna bagi aku sebab dapat bersama dua orang kawan baik aku si EMAD dan PESAL.. semoga anda semua enjoy dengan gambar yang disediakan

2 comments:

  1. wau...mantap gle!!!
    bangga r nama aku ade skali..hehe..
    thanx bro..
    mmg syok hbs outing hr tu..
    x sabar nk g next trip nie...

    ReplyDelete
  2. Little correction, nama pengantin perempuan ialah 'Azzizat..bukan Azzizat. Thanks :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...