Friday, January 29, 2010

Yang Pertama Kali


Yang pertama kali dalam kegiatan hobi dalam diri aku... Kali pertama aku outing bersama rakan-rakan sekampung ( Faisal, Munjey dan Photo Taken by Odenk ) ketiga-tiga mereka mempunyai minat sama dalam bidang photography... sebenarnya minat pada bidang photography ni dah lama tapi aku tak mempunyai budjet nak membeli DSLR.. uhuhu dan setelah lama akhirnya aku berjaya mendapatkan DSLR canon 500d, walaupun pertama kali outing dengan rakan sekampung dan pada awalnya aku ni tak lah pandai sangat pasal setting dan function DSLR tapi takpa la.. ilmu tuh harus dipelajari kan... bermula dengan outing pertama ini aku dapat serba sedikit ilmu dari rakan-rakan.. dan aku akan majukan diri terhadap minat aku ini.... nantikan sambungan seterusnya dalam Cerita Dunia Cerita Hidup...... yeah.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...